9 Ekim 2013 Çarşamba

Adli Tıp Uzmanları Derneği Yönetim Kurulu'ndan...

Değerli Meslektaşlarımız Merhaba,

28 Eylül 2013 tarihinde yapılan Adli Tıp Uzmanları Derneği Olağan Genel Kurul’unda, Yönetim Kurulu olarak görevlendirildik. Bu görevin ve sorumluluklarımızın farkındayız. Biz,  yirmi yıldan daha uzun süredir onurlu bir geçmişi olan derneğimizi, daha iyi yerlere getirmek için çalışmaya gönüllü olduk.

“Çok sesli tek yürekli” bir ilkeyle atacağımız bütün adımlarda ve yapacağımız bütün çalışmalarda sizlerin katkı ve eleştirilerini bekliyoruz. Farklı düşüncelerimizi ve bakış açılarımızı alanımızın gelişmesi için kullanmamıza ve temel ilkelerimizden ödün vermeden yapacağımız çalışmalara destek olmanızı bekliyoruz. Biliyoruz ki, sizlerin katılımı olmadan yapılacaklar, uzun soluklu olmayacaktır.

Adli Tıp Uzmanları Derneği Yönetim Kurulu olarak; meslek yaşantımızla ilgili sorunlara, gelişmelere ve yeni düzenlemelere kayıtsız kalmayacağımızı; uzmanlık alanımızın ülkemizde hak ettiği yere gelmesi ve özlük haklarımızın iyileştirilmesi için alanımızla ilgili tüm gelişmeleri yakından izleyeceğimizi, haklarımızı ve mesleğimizin etik ilkelerini savunmak için gerekenlerin bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da aynı özenle yürütüleceğini belirtmek isteriz.

Bugüne kadar Adli Tıp Uzmanları Derneği’nde sorumluluk alıp yönetim kurulu, denetim kurulu, onur kurulu üyeliği yapan, komisyon çalışmalarına emek verenlere ve bizleri meslek örgütümüzün yeni temsilcileri olarak seçen bütün üyelerimize teşekkür ederiz.

Adli Tıp Uzmanları Derneği Yönetim Kurulu


Başkan Nadir Arıcan
2. Başkan Gürcan Altun
G. Sekreter : Gökhan Ersoy
Sayman :Oğuzhan Ekizoğlu
Üye: Berna Aydın
Üye: Akça Toprak Ergören
Üye: Ahmet Hilal

Hiç yorum yok: