10 Haziran 2013 Pazartesi

Eşimden geri kalmamak için (VATAN)...

Doç. Dr. İnce iddialara yanıt verdi...

Vatan
ÖZNUR KARSLI / VATAN HABER MERKEZİ




Doç. Dr. İnce iddialara yanıt verdi

Adli Tıp Kurumu Başkanlığı’ndan alındığı iddia edilen Doç. Dr. İnce: Görevden alınmadım, ayrıldım

8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın otopsi raporundan sonra Adli Tıp Kurumu Başkanlığı’ndan alındığı öne sürülen Adli Tıp Kurumu eski Başkanı Doç. Dr. Haluk İnce iddialara cevap verdi:

“Özal’ın otopsi raporu ile ilgili olarak “Striknin keratin zehiri” haberini yazan gazeteci şu anda ne yapıyor? Malpraktis (İşini yanlış, özensiz yapma) sadece tıpta değil basında da var. Bir raporu alır, inceletirsiniz, bir problem varsa tartışılır. Bu bir görevdir. Bu görev de tarafımdan layığıyla yapılmıştır.” Doç. Dr. İnce “Sonuçta ben doçent bir akademisyenim. Profesör olmak istiyor muyum? Evet istiyorum. Çünkü eşim de profesör. Bu konuda erkekler geri kalmak istemezler. Adli Tıp Kurumu’nda ben profesör olamıyordum” dedi.

Hiç yorum yok: