12 Nisan 2012 Perşembe

PROF.DR. ZEKİ SOYSAL SÖYLEŞİSİ (2004) VE VEFA ÜZERİNE...

Sayın hocalarım, meslektaşlarım ve dostlarım,

Yrd.Doç.Dr. Esin Akgül
İstanbul’daki toplantıya katılamadım ancak toplantı sonrasında yazılan teşekkür mektuplarının içeriği okuyunca, bu kısa mektubu yazmaktan kendimi alamadım.

Öncelikle, Zeki hocanın anıldığı, Tıp Hukuku Günleri başlıklı bu toplantının yapılmış olmasına, orada bulunamasam bile, sevindim. Toplantı biçimi ve içeriği hakkında meslektaşlarımın yazdığı memnuniyet ifadeleri ve vefa vurgusu, bana yoğun duygular hissettirdi. Vefa mektuplarını okuduktan sonra, bugün bu saatlerde tekrar oturdum ve adli tıp camiası ile olan yol arkadaşlığım üzerine düşündüm. Bu vesile ile, beni yetiştiren ve gelişimime katkıda bulunan tüm hocalarımı, şimdiye kadar görev yaptığım yerlerdeki çalışma arkadaşlarımı, zor zamanlarında yanlarında olamadığım dostlarımı ve özellikle de son yıllarda kaybettiğimiz hocalarımızı ve meslektaşlarımızı, tekrar hatırladım ve sevgi, ve saygıyla andım… Daha fazlasını yapabilmek, daha çok paylaşımda bulunabilmek ve bazı şeyleri vaktinde söyleyebilmek isterdim; sanırım bu kadarı elimden geliyor…

Teşekkürlerimle,
Yrd.Doç.Dr.Esin Akgül
18 Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi
Adli Tıp Anabilim Dalı, Çanakkale 

Prof.Dr. Zeki Soysal odasında
her zaman demlenmiş hazır olan
öğrencileriyle çay içerken (2004)...
Yıllar hızla geçiyor, daha dün gibi sevgili Zeki hocamızla 2004 yılında "İmhotep" için yapılan söyleşi...Adli Tıp Uzmanı olup da emeğinin geçmediği bir hekim yok denecek kadar azdır...Şanslı olanlar Zeki hoca ile birlikte çalışma şansı buldular...Şanslı olan bu adli tıp uzmanlarının yeni kuşaklara bu bayrağı iletme görevi bulunduğu kuşkusuz bir gerçeklik...İşte 2004 yılında sevgili Zeki hocamızla yaptığımız söyleşiyi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz...

İMHOTEP SAYI:7 YIL: 2004

Hiç yorum yok: