6 Mart 2012 Salı

Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Hukuku Uygulama ve Araştırma Merkezi Kuruldu...

Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Hukuku Uygulama ve Araştırma Merkezi (SAHUM) yönetmeliği 2 Mart Cuma günü Resmi Gazete'de yayınlandı.

"Düşlemek bilmekten daha önemlidir" demiş Albert Einstein, biz de neler
yapabileceğimizi ve bunu nasıl yapacağımızı düşünerek yola çıktık.
Aylar önce başlayan hazırlık sürecinin ardından bugün, üç yıl süreyle
merkezin müdürlüğüne atandığımı belirten yazı da elime ulaştı.
Benzer yapılanmalar İstanbul'da kurulmuştu ama bildiğim kadarıyla bölgemizde
Sağlık Hukukuna spesifik ilk merkez olma özelliğindeki bu oluşumun, yapacağı
etkinlik ve hizmetlerle hem bölgemize hem de ülkemize katkıları olacağına
inanıyorum. Bu süreçte katkı sağlayan ve aynı anabilim dalında birlikte çalıştığımız
Y.Doç.Dr. İ. Özgür Can ve Prof.Dr. Yücel Arısoy'a teşekkür ediyorum.
Oluşturacağımız Yönetim ve Danışma Kurullarının da dinamik katkılarıyla
SAHUM adını sık sık duyacağınızı umuyorum...


Bu vesileyle Sağlık Hukukuna ilgi duyan tüm üyelerimizi de birlikte
çalışmaya davet ediyorum. Dilerim bu merkez başarılı ve ülkemize yararlı
olur...


Selam ve saygılarımla...


Prof.Dr. Erdem Özkara
http://www.erdemozkara.net/


*Merkezin henüz yapım aşamasındaki web adresi: http://www.sahum.deu.edu.tr

Hiç yorum yok: