22 Nisan 2013 Pazartesi

AHEF EĞİTİM TOPLANTILARI...


HUKUKSAL ORTAK AKIL



AHEF EĞİTİM TOPLANTILARI DEVAM EDİYOR
AHEF Eğitim Komisyonu Bölgesel Eğitim Toplantıları devam ediyor. “Malpraktis ve Aile Hekimliğinde Hukuksal Ortak Akıl” Bursa’da 23 Mart 2013 tarihinde start alıyor.Actavis ilaç firmasının koşulsuz desteğiyle yapılan toplantılarımızı , AHEF Hukuk ve mevzuat komisyonu koordinatörü Dr.H.Şenol Atakan ,Prof.Dr.Şevki Sözen ve Av.Arda Aşık ile gerçekleştireceğiz. Malpraktis ile aile hekimliği uygulanmasında yaşanılan her türlü hukuki durumu konuşacağımız toplantılarımızla birçok ilimize ulaşmaya çalışıyoruz.Şimdilik planlaması yapılan iller aşağıda belirtilmiştir.

Malpraktis ve Aile Hekimliğinde Hukuksal Ortak Akıl Toplantı Ajandası:

23 Mart 2013 Bursa
11 Mayıs 2013 Kocaeli
18 Mayıs 2013 Ege
25 Mayıs 2013 Çorum

Saygılarımla.

Dr.Rıdvan KARAGÖZ
AHEF Eğitim Komisyonu Genel Sekreteri
Bölgesel Eğitim Toplantıları Koordinatörü

Hiç yorum yok: