16 Nisan 2013 Salı

SAĞLIK HUKUKU SERTİFİKA EĞİTİM PROGRAMI DUYURUSU...

DÜZENLEYEN KURUM: OMU SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (http://sem.omu.edu.tr )
TAHKİMDER
Güven Hukuk Tahkim ve Arabuluculuk Derneği

SAĞLIK HUKUKU SERTİFİKA EĞİTİM PROGRAMI DUYURUSU

DÜZENLEYEN KURUM: OMU SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ   (http://sem.omu.edu.tr )
ORGANİZASYON: TAHKİMDER
EĞİTİM YERİ :TAHKİMDER TOPLANTI SALONU
                           Ulugazi Mh. İstiklal Cd. Canik Sk. No:8/3 İlkadım / Samsun
Eğitimciler:
Prof.Dr. Hakan Hakeri
Prof.Dr. Mustafa Tiftik
Doç.Dr. Erdal Abdulhakimoğulları
Doç.Dr. Ali Türkmen
Yrd.Doç.Dr. Yılmaz Yurtseven

20 Kişilik Sınıfta Bireysel Katılım Ücreti :  Kdv dahil 552 TL
Ödeme şekli : Peşin olarak  OMU SEM  banka hesabına yatırılacaktır. ( kredi kartı ile de ödeme yapılabilir)
Eğitim Süresi : 40 Saat  ,  8 Gün
Eğitim Başlama Tarihi :  11 Mayıs 2013  Cumartesi
Eğitim Saatleri : 09.00 – 12.00 ,  13.00-15.00 arası
Eğitim Tarihleri: 11-12-18-19-25-26 Mayıs ,  1-2 Haziran 2013  
Eğitim Yeri : Tahkimder toplantı salonu

Eğitim Sonunda, %80 devam şartını sağlayan ve yapılacak olan sınavda başarılı olanlara
sertifika” , başarısız olanlara ise “katılım belgesi” verilecektir.
Katılım sayısı 30 dan fazla olursa, ikinci grup açılabilecektir.

Katılmak isteyenlerin, en geç 7 gün içinde, tahkimder@gmail.com eposta adresine
bilgi vermeleri yeterlidir. Program ücretini yatıracağınız banka hesap bilgileri
eposta ile ulaştırılacaktır.


SAĞLIK HUKUKU GENEL KONULARI

Sağlık Hizmet Kusurunda Uzlaştırıcıya Ya da Sulha Başvuru,
Hizmet Kusuru Davaları                     
Hekimin Hukuki Sorumluluğu             
Orijinal, Jenerik, Sahte ve Taklit İlaçlar                      
Hasta Hakları (Aydınlatılmış Rıza,
Tedaviyi Reddetme, Sır Saklama, Tıbbi Kayıtlar,
Hekim Seçme, Refakatçi Bulundurma..)                     
Klinik İlaç Araştırmaları, İnsan Üzerinde Deney ve Deneme,
İlaç Zararlarından Cezai Sorumluluk               
Hekim Hakları ve Etik Sorumluluğu                
Adli Bilimler ve Sağlık Hukuku            
Hekimin Cezai Sorumluluğu
Hastane Hukuku
Yargıtay Kararlarında Hekimlerin Cezai Sorumluluğu
Tıbbın Kötü uygulanmasında Zorunlu Mesleki Sorumluluk Sigortası
Sağlıkta Reklam
Tıbbi Kayıtlar, Hasta Hakları Kurulları, Kuruluşu, İşleyişi
Sağlık Hukukunda Bilirkişilik

Hiç yorum yok: